Ontspan! - Reisverslag uit Huntsville, Canada van Jessica Jiscoot - WaarBenJij.nu Ontspan! - Reisverslag uit Huntsville, Canada van Jessica Jiscoot - WaarBenJij.nu

Ontspan!

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Jessica

03 April 2015 | Canada, Huntsville

Zijn we weer!

Het was gisteren even stil, dit omdat we eigenlijk niet zoveel hebben gedaan. Dan kan ik wel een heel lang en saai verhaal schrijven over gisteren, maar daar doe ik niemand een plezier mee. Wat hebben we gisteren gedaan? Ontspannen, genieten van de zon op het balkon, richting het Alconquin National Park gegaan en even langs Raggid Falls (niet vergeten deze watervallen te bezoeken als je hier bent, ze staan ook in de top 10 van Canada's mooiste watervallen), maar het begon te regenen. We hebben daarom slechts even door het park gereden, vervolgens terug naar het hotel en toen was het eigenlijk alweer avond.

Vandaag hebben we van Huntsville naar Kingston gereden. Op aanraden van het uiterst vriendelijk hotelpersoneel zijn we door het Nationale Park gereden. Daarna de borden Bancroft en Belleville gevolgd, een mooi stuk. Absoluut beter dan de snelweg.

Handig:
* Je mag gratis door het Alconquin National Park rijden, wil je graag wandelen? Dan moet je naar het West Gate of East Gate Centre om een permit te halen van $20,-. (Huntsville ligt bij de West Gate)

Tip:
* Rij je van Huntsville naar Kingston. Ga dan niet uit van je navigatie. Rij door het park, pak vervolgens de afslag Bancroft. Na Bancroft volg je Belleville, je bent dan bij de highway voor het laatste stukje naar Kingston. De rit is prachtig en slechts een half uurtje langer.

• 04 April 2015 - 15:37

Gert:

hallo vakantiegangers

alles goed met jullie, hier alles in orde.

Fijne Paasdagen

• 04 April 2015 - 15:54

Gert:

net je mail gelezen.
    Bel tweede paasdag maar s-avonds maar maakt niet uit hoe laat .
    Morgen ben ik bij Tom eten.
    ik heb jef gevraagd hoe het werkt om naar de link van jes reis verslag te gaan. verder niets gehad.

Kus xxxx

Jessica

Hoi, Leuk dat je ons volgt tijdens onze reizen. Elk jaar maken wij, mijn moeder en ik, een reis. Niet alleen omdat we beide houden van 'het ontdekken' tijdens reizen, maar ook vinden wij het een geweldige manier om met elkaar in contact te blijven op deze wijze. Dus welkom bij onze reis!

Actief sinds 31 Maart 2015