Aankomst in Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Jessica Jiscoot - WaarBenJij.nu Aankomst in Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Jessica Jiscoot - WaarBenJij.nu

Aankomst in Toronto

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Jessica

30 Maart 2015 | Canada, Toronto

Hoi hoi,

Nog even een update over gisteren:

Gisteren was het een rommelige dag; aankomst, koffers ophalen, huurauto ophalen, GPS kopen, hotel opzoeken, parkeren, slapen. Wel een heel beknopte samenvatting, maar het is hoe ongeveer onze aankomstdag eruitzag. Het liep allemaal perfect hoor, de koffers zijn aangekomen, we zijn perfect geholpen bij Alamo met het ophalen van de huurauto en Best Buy bij het kopen van een GPS. Het liep allemaal op rolletjes en als je dan om een uurtje of half 5 [Canadese tijd !] even op bed gaat liggen in het hotel, is het, voor je het weet 14 uur later en de volgende ochtend.

Trouwens 3 absolute toppers tijdens de KLM vlucht:
1) Een echte Cinnamon Roll krijgen als snack en
2) Caramel Crunch Ice cream en
3) KLM Comfort Klasse, wauw wat een ruimte (nooit meer anders)

Handig:
* Op Pearson I. Airport heb je in de aankomst hal als je richting de autoverhuur loopt gratis boekjes over-en kaarten van de stad, super handig!

Tip:
* Heel wat dagen in Canada en je vindt het huren van een GPS te duur? Neem de 427 South, dan de afslag: The Queensway en eigenlijk zie je gelijk al aan je rechterhand de winkels: Best Buy en Wal-Mart. Wij zijn goed geslaagd bij Best Buy, een top GPS voor $99,-.

Jessica

Hoi, Leuk dat je ons volgt tijdens onze reizen. Elk jaar maken wij, mijn moeder en ik, een reis. Niet alleen omdat we beide houden van 'het ontdekken' tijdens reizen, maar ook vinden wij het een geweldige manier om met elkaar in contact te blijven op deze wijze. Dus welkom bij onze reis!

Actief sinds 31 Maart 2015