Bedankt! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jessica Jiscoot - WaarBenJij.nu Bedankt! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jessica Jiscoot - WaarBenJij.nu

Bedankt!

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Jessica

27 April 2015 | Nederland, Amsterdam

Graag wil gebruik maken van de gelegenheid om een aantal mensen te bedanken.

Allereerst uiteraard mijn moeder. Wat een powervrouw en een krachtig mens. Je hebt mij door de vluchten heen gesleept en me laten ontspannen. Bedankt dat ik met je mee mocht op deze bijzondere reis. Dat ik mee mocht bedenken en plannen. Dank je dat je me laat zijn wie ik ben en dat je mijn blogs las voordat ze online zijn gegaan. Je hebt geen moment aan me getwijfeld. Bedankt dat je mijn moeder bent, ik hou van je.

Mijn vriend voor het feit dat hij me zonder te aarzelen 4 weken op reis heeft laten gaan. Het gemis was draagbaar, maar ik was dan ook elke dag bezig en aan het ontdekken. Van zijn kant was het minder leuk, toch heeft hij zich elke dag sterk gehouden. Je steun, je toeverlaat, je interesse in de reis heeft ervoor gezorgd dat ik elke dag plezier beleefde. Bedankt lieve lieve schat, dat je me liet gaan.

Ook wil ik een goede vriendin van mij bedanken. Enige tijd gelegen (hoewel het voelt als de dag van gister) hebben wij op veel te jonge leeftijd afscheid moeten nemen van haar moeder na een kort ziektebed. Jullie hadden en pracht reis op de planning staan en die hebben jullie nooit mogen ondernemen samen, het spijt me daarvoor. Jullie hebben onze ogen geopend hoe kort het leven kan zijn en dat je elk moment moet koesteren. Wacht niet op de dag van morgen, maar leef vandaag. Daarom hebben we deze reis niet langer uitgesteld maar gedaan! Jullie blijven elke dag onze inspiratie en ook tijdens de reis hebben we veel aan jullie gedacht. Het is niet eerlijk, het had niet zo mogen zijn, maar in onze harten waren jullie mee!

Bedankt aan iedereen die onze verhalen hebben bijgehouden. We hopen dat jullie het leuk vonden en dat het niet te saai was!

Ik wil nog zoveel meer mensen bedanken voor hun steun en toeverlaat, hun vertrouwen en interesse. Ik kan nog eindeloos doorgaan. Ik hou van jullie met heel mijn hart waren jullie mee. Bedankt lieverds!

Tot de volgende reis samen!

  • 08 Mei 2015 - 09:35

    Sylvia:

    Lieverd. Deze reis [en de vele reacties erop] doet mij beseffen hoe super trots ik ben op jou en dat ik dit met jou heb kunnen doen. Wie weet welke reis/reizen nog volgen. XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Hoi, Leuk dat je ons volgt tijdens onze reizen. Elk jaar maken wij, mijn moeder en ik, een reis. Niet alleen omdat we beide houden van 'het ontdekken' tijdens reizen, maar ook vinden wij het een geweldige manier om met elkaar in contact te blijven op deze wijze. Dus welkom bij onze reis!

Actief sinds 31 Maart 2015
Verslag gelezen: 1058
Totaal aantal bezoekers 6790

Voorgaande reizen:

29 Maart 2015 - 27 April 2015

Ontmoet Oost-Canada

Landen bezocht: