Dag Canada - Reisverslag uit Toronto, Canada van Jessica Jiscoot - WaarBenJij.nu Dag Canada - Reisverslag uit Toronto, Canada van Jessica Jiscoot - WaarBenJij.nu

Dag Canada

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Jessica

26 April 2015 | Canada, Toronto

Hoi hoi,

Helaas het is vandaag weer zover, tijd om naar huis te gaan.

Omdat de vlucht pas vanavond gaat, hebben we ter ontspanning eerst nog even naar het water gelopen. Door Church Street naar de Market, waar blijkt dat antiek hier nog best wel duur is, door naar Waterfront.

Na de afscheidswandeling is het tijd om de auto in te leveren. Let op, doe ook dit tijdig, want er waren ook werkzaamheden bij de luchthaven en daardoor een kleine file.

Tip:
* Je kan je inchecken bij het hotel en je boarding passen printen. Let wel op dat je dit tijdig doet. Want als de printer niet werkt en je hebt haast komt dit je rust niet ten goede.

Handig:
* Sealen doen ze niet op de luchthaven van Toronto, wel kunnen ze je koffer inbinden. Is een stukje extra stevigheid.

Wist je dat:
* De conciërge bij het Holiday Inn Downtown City Centre echt heel aardig is. (Sorry beide conciërges). Ja ik heb ze beloofd een compliment te maken.

Jessica

Hoi, Leuk dat je ons volgt tijdens onze reizen. Elk jaar maken wij, mijn moeder en ik, een reis. Niet alleen omdat we beide houden van 'het ontdekken' tijdens reizen, maar ook vinden wij het een geweldige manier om met elkaar in contact te blijven op deze wijze. Dus welkom bij onze reis!

Actief sinds 31 Maart 2015