Familiedagen - Reisverslag uit Chatham-Kent, Canada van Jessica Jiscoot - WaarBenJij.nu Familiedagen - Reisverslag uit Chatham-Kent, Canada van Jessica Jiscoot - WaarBenJij.nu

Familiedagen

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Jessica

24 April 2015 | Canada, Chatham-Kent

Hallo allen,

Afgelopen 2 dagen niet veel geschreven excuses hiervoor. We zijn hier heerlijk bij familie en van de rust aan het genieten.

We worden door iedereen hier met open armen ontvangen en hartelijk verwelkomt. Het is een mooi maar ook een confronterend verblijf. Dat we mogen zien hoe tante hier een prachtig leven heeft opgebouwd, maar oma dit nooit heeft kunnen zien.

We hebben namens de familie in Nederland wat kleurige bloemen gelegd bij haar steen.

Tip:
* Ga je deze regio bezoeken, een verblijf in Retro Suites is echt te leuk.
* Hou je van een beetje struinen, Thrift Shops vind je hier in overvloed.

Wist je dat:
* Wij wel begrijpen waarom onze tante hierheen is verhuisd? Het doet hier een beetje denken aan Friesland.
* Bewoners hier regelmatig naar de Verenigde Staten gaan om boodschappen te doen? (Is goedkoper voor hen, USD naar CAD)

Jessica

Hoi, Leuk dat je ons volgt tijdens onze reizen. Elk jaar maken wij, mijn moeder en ik, een reis. Niet alleen omdat we beide houden van 'het ontdekken' tijdens reizen, maar ook vinden wij het een geweldige manier om met elkaar in contact te blijven op deze wijze. Dus welkom bij onze reis!

Actief sinds 31 Maart 2015