Cirque du...Falls - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Jessica Jiscoot - WaarBenJij.nu Cirque du...Falls - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Jessica Jiscoot - WaarBenJij.nu

Cirque du...Falls

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Jessica

21 April 2015 | Canada, Niagara Falls

Goede avond,

Over indrukwekkend gesproken, die Niagara Falls kunnen er wat van. Het feit dat om die enorme watervallen heen, zo'n stad is gebouwd, het kan bijna niet. Het is prachtig en indrukwekkend, maar het heeft ook iets onrealistisch. Wat er omheen is gebouwd, de hotels, de attracties, de winkels, niet te geloven. Ik had bijna het idee dat zelfs de watervallen zijn gemaakt, dus dat 's nachts na 01.00 uur iemand op een knopje zou drukken en dat de watervallen dan stil staan.

Je kan goed wandelen in de stad, we hebben genoten van de zon en het geluid van de watervallen.

Tip:
* Er rijden WEGO bussen in de stad. Die brengen je overal,4/5 routes, je kan heel makkelijk een dagkaart halen bij de conciërge van het hotel of in de bus zelf.
* Let op: als je incheckt bij je hotel krijg je naast je kamersleutel ook vaak een kaartje, waarop staat wat inclusief is bij je verblijf (wij tenminste wel bij het Sheraton) hierop stond ook dat we 2 WEGO buskaarten gratis kregen. Dus daar hebben we gebruik van gemaakt.

Wist je dat:
* Elke ochtend als ik uit het raam van mijn hotelkamer keek, ik zei: 'Goh, het water valt nog steeds'. (Slecht grapje)
* Zowel de Amerikaanse kant als de Canadese kant is toeristisch opgezet, het maakt dus niet uit aan welke kant je zit. Wel heb je het beste uitzicht vanaf de Canadese kant.

Jessica

Hoi, Leuk dat je ons volgt tijdens onze reizen. Elk jaar maken wij, mijn moeder en ik, een reis. Niet alleen omdat we beide houden van 'het ontdekken' tijdens reizen, maar ook vinden wij het een geweldige manier om met elkaar in contact te blijven op deze wijze. Dus welkom bij onze reis!

Actief sinds 31 Maart 2015