Historisch slapen - Reisverslag uit North Conway, Verenigde Staten van Jessica Jiscoot - WaarBenJij.nu Historisch slapen - Reisverslag uit North Conway, Verenigde Staten van Jessica Jiscoot - WaarBenJij.nu

Historisch slapen

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Jessica

18 April 2015 | Verenigde Staten, North Conway

Goede dag,

Na een goede nachtrust te hebben gehad in dit historische hotel, zijn we ons goed gaan verdiepen in wat je hier kan doen. Maar niet voordat de receptie ons eindelijk vertelde wat voor een "event" er gaande is in het hotel. Wij maken een officieel 'Decan' weekend mee, Nederlandse vertaling: Deken (van de kerk). Heel grappig veel bidden en samen zijn, dat is waar het om draait volgens de receptie.

Die poging liep ietsjes anders vanwege de regen. Dus maar even gewacht en toen de wandelschoenen aan en op verkenningstocht. Vergeet niet de kaart, want anders kan je hier heel gemakkelijk verdwalen.

Tip:
* Ben je in Jackson en zijn je dropjes op? Er is een winkel, jawel de: 'Dutch Bloemen Winkel'. Naast bloemen kan je hier ook Venco drop kopen!
* Trek in echte goede koffie? Backcountry Bakery and Café, echt een aanrader. Goede koffie, verse broodjes en lekkernijen.

Handig:
* Ook het Eagle Mountain House heeft een overdosis aan gratis informatie. Dus inslaan de kaarten en folders.

Wist je dat:
* Eagle Mountain House al 130 jaar oud is. Echt waar?! De lift is ouderwets, de vloer kraakt in de hal en je hoort iedereen lopen (en zelfs snurken).

Jessica

Hoi, Leuk dat je ons volgt tijdens onze reizen. Elk jaar maken wij, mijn moeder en ik, een reis. Niet alleen omdat we beide houden van 'het ontdekken' tijdens reizen, maar ook vinden wij het een geweldige manier om met elkaar in contact te blijven op deze wijze. Dus welkom bij onze reis!

Actief sinds 31 Maart 2015