Boom...hut - Reisverslag uit Sacré-Coeur, Canada van Jessica Jiscoot - WaarBenJij.nu Boom...hut - Reisverslag uit Sacré-Coeur, Canada van Jessica Jiscoot - WaarBenJij.nu

Boom...hut

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Jessica

12 April 2015 | Canada, Sacré-Coeur

Goede avond,

Okee ik zal jullie niet weer vervelen met hoe mooi deze rit weer was van Saint-Felicien naar Sacré-Coeur. Maar ook deze had zeker weer hoogtepunten, we hebben nu echt door bergen gereden, hoe noordelijker hoe hoger de bergen!

Waar we nu zijn aangekomen, daar moet ik echt over schrijven. We zijn bij Canopée-Lit. Boomhutten midden in de natuur. In één woord adembenemend. De boomhut is luxe, tenminste voor een hut midden in de natuur. Alles ziet er schoon uit, is over nagedacht en geeft je een heel warm gevoel. Het mooiste van alles: je bent echt één met de natuur. Geen Wifi in de hut, geen oplaad punt voor elektronica, geen stromend water (in de winter, in de zomer gelukkig wel!) en geen herrie. Wauw, 2 dagen even helemaal bijkomen. Het toilet gaat op de ouderwetse / nieuwerwetse manier, met zaagsel en een natuurlijk goedje tegen de geur. Alles is op natuur vriendelijke basis in de hut, daar is echt over nagedacht. Je hoeft maar een deur open te doen of te sluiten en je voelt het in de hele hut. Het hutje en dus ook je balkon kijkt uit over de Fjord. Ook zijn er 2 etages, boven staat een tweepersoonsbed. Het lopen naar je hut duurt zeker 10 minuten, je gaat dus echt de natuur in. De gastheer heeft een vriendelijkheid en liefde voor deze plek, wat hij direct uitstraalt. Hij brengt je bagage naar de hut en morgenochtend om 8 uur staat er een pakketje voor onze hut met daarin ons ontbijt.

Ik ben blij, dit is vakantie! Vandaar mijn ode aan deze boomhut.

Jessica

Hoi, Leuk dat je ons volgt tijdens onze reizen. Elk jaar maken wij, mijn moeder en ik, een reis. Niet alleen omdat we beide houden van 'het ontdekken' tijdens reizen, maar ook vinden wij het een geweldige manier om met elkaar in contact te blijven op deze wijze. Dus welkom bij onze reis!

Actief sinds 31 Maart 2015