R-dag - Reisverslag uit Saint-Félicien, Canada van Jessica Jiscoot - WaarBenJij.nu R-dag - Reisverslag uit Saint-Félicien, Canada van Jessica Jiscoot - WaarBenJij.nu

R-dag

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Jessica

10 April 2015 | Canada, Saint-Félicien

Goede avond,

Gelukkig goed aangekomen in Saint-Felicien. Wat kan ik over vandaag vertellen? Niet veel, het was een R-dag. Reis, rij en regen dag. Van onze 6 uur durende trip heeft het zeker 5 uur geregend. Jammer, maar we zijn optimistisch, alles wat vandaag valt, valt morgen niet. Dus op een lange reisdag is het niet erg.

Wel hebben we echt een prachtige rit achter de rug op een provinciale weg. Door de bossen, bergen en langs meren en rivieren. Ik hoop dat jullie het een beetje kunnen zien op de foto's.

Het is wel grappig, want de navigatie gaf aan dat het maar ca. 400 km was. Alleen door de wegen duurt het gewoon veel langer. En je mag maximaal "maar" 90 km per uur rijden.

Wist je dat:
* Je voor deze rit echt een volle tank moet hebben, je hebt namelijk 200 kilometer niets.. dus geen tankstation, geen dorp, nada, G E W E L D I G!
* Ze hier hele strenge winters hebben, hoe je dat kunt zien? Kijk maar naar de wegen, de scheuren, putten en zelfs kraters. Het wordt hier in de winter echt koud.

Jessica

Hoi, Leuk dat je ons volgt tijdens onze reizen. Elk jaar maken wij, mijn moeder en ik, een reis. Niet alleen omdat we beide houden van 'het ontdekken' tijdens reizen, maar ook vinden wij het een geweldige manier om met elkaar in contact te blijven op deze wijze. Dus welkom bij onze reis!

Actief sinds 31 Maart 2015