Er is dus sneeuw... - Reisverslag uit Huntsville, Canada van Jessica Jiscoot - WaarBenJij.nu Er is dus sneeuw... - Reisverslag uit Huntsville, Canada van Jessica Jiscoot - WaarBenJij.nu

Er is dus sneeuw...

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Jessica

01 April 2015 | Canada, Huntsville

Goede avond allen,

Huntsville, gelukkig we zijn er!

Had ik trouwens al verteld dat we tot nu toe heerlijk weer hebben gehad? De temperatuur is een beetje fris en de zon schijnt. Ik vind het ideaal. Alleen wat ik waarschijnlijk nog niet heb verteld is dat de sneeuw nog aan het smelten is. In Toronto is de haven nog dichtgevroren, maar waar we nu zijn... kunnen we zelfs nog skiën.

Vroeg in de middag zijn we nog even naar boven geweest in de CN-Tower, ik denk dat mijn hoofd, op de foto, genoeg zegt over mijn toestand. Maar het uitzicht is wel geweldig! Zorg wel dat je vroeg gaat want het kan erg druk worden.

Onderweg naar Huntsville hadden we het eigenlijk al door, hoe meer naar het noorden, hoe meer sneeuw. Wat wel humor is, want het voelt totaal niet vries koud aan. Dus hoe het kan blijven liggen is mij een raadsel, het zal aan de temperatuur in de grond liggen.

De weg hier naar toe heeft humor, omdat je langs Santa's Village komt. Joost mag weten waarom het plaatsje hier ligt... ik dacht namelijk dat de Kerstman in Alaska woonde? Daarnaast moet je er echt voor zorgen dat je voor het donker hier bent, want als het hier donker wordt, is het echt donker donker, dus heel erg donker. En gezien het feit dat we tijdens het eten hertjes zagen lopen, die de straat met zijn allen leuk overstaken, snap ik waarom je hier beter niet in het donker kan rijden.

Tip:
* Als je wegrijdt uit Toronto, doe dit dan rond 12 uur in de middag, dan heb je nog geen last van de spits. Die overigens al om 3 uur in de middag begint.

Handig:
* Check voordat je ergens naartoe gaat even de route op een kaart. Had ik dus niet gedaan en was totaal mijn oriëntatie kwijt.

Wist je dat:
* De CN-Tower hoog is?
* In de CN-Tower een glazen vloer is, waar je dus recht naar beneden kijkt (je moet het maar leuk vinden), maar dat het glas zo sterk is dat er 3,5 orka's op kunnen liggen? Ik wil echt niet weten hoe ze dat getest hebben!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Hoi, Leuk dat je ons volgt tijdens onze reizen. Elk jaar maken wij, mijn moeder en ik, een reis. Niet alleen omdat we beide houden van 'het ontdekken' tijdens reizen, maar ook vinden wij het een geweldige manier om met elkaar in contact te blijven op deze wijze. Dus welkom bij onze reis!

Actief sinds 31 Maart 2015
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 6796

Voorgaande reizen:

29 Maart 2015 - 27 April 2015

Ontmoet Oost-Canada

Landen bezocht: